کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317823 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر جدید از سیستم عامل محصولات اپل

iOS iPadOS اپل سیستم عامل سیستم عامل اپل

انتشار اولین نسخه بتا مخصوص توسعه دهندگان iOS 14.6

به گزارش سافت گذر، اگرچه تا روز دوشنبه خبری از iOS 14.5 نخواهد بود ولی اپل حالا تصمیم گرفته اولین نسخه بتا مخصوص توسعه دهندگان iOS 14.6 را عرضه کند. همچنین، به تازگی اولین ورژن های مخصوص توسعه دهندگان iPadOS 14.6 و watchOS 7.5 نیز منتشر شده اند.

پس از امکانات متعددی که در iOS 14.5 وجود داشت، انتظار می رود ورژن جزئی و بعدی این سیستم عامل ویژگی خاصی با خودش نیاورد. در حالی که دقیقاً نمی دانیم قابلیت های تازه iOS 14.6 چه خواهند بود اما اپل یادآور شده که پس از این به روزرسانی می توان دستگاه iOS یا iPadOS خود را مستقیماً و بدون حذف پروفایل بتا، به ورژن پیش نمایش آتی آپدیت کرد. پس از این به روزرسانی هم دو گزینه نصب نسخه بتا بعدی یا لغو پروفایل و حذف دستگاه از مرحله بتا در دسترس قرار خواهند گرفت.

به عبارت دیگر، اگر iOS 14.5 پیش نمایش را نصب کرده اید، می توانید مشخص کنید که آیا می خواهید سراغ ورژن بتا با ویژگی های آزمایشی بروید و یا اینکه پروفایل خود را لغو نصب نمایید تا از مرحله بتا خارج شوید. مثلاً اگر iOS 14.5 پیش نمایش نصب و پروفایل بتا فعال شده است، وقتی ورژن نهایی آن در گوشی تان نصب شد، iOS 14.6 در تنظیمات وجود خواهد داشت. در این موقع می توان از مرحله بتا خارج و یا آماده دریافت iOS 14.6 شد.

از جمله امکاناتی که همراه با iOS 14.5 منتشر می شوند می توانیم به قابلیت بازگشایی قفل آیفون با اپل واچ یا بهره مندی از ویژگی Face ID هنگام پوشیدن ماسک اشاره کنیم. همچنین، در این به روزرسانی گزینه خاموش کردن App Tracking Transparency قرار خواهد داشت تا کسانی که نمی خواهند به صورت اتوماتیک تبلیغات آنلاین دریافت کنند، از این برنامه خارج شوند.

این آپدیت که انتظار می رود روز دوشنبه منتشر شود، حاوی بیش از 200 اموجی جدید است و از دسته های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس پشتیبانی خواهد کرد. وقتی هم که iOS 14.5 نصب شد، از کاربران سؤال می شود که می خواهند کدام یک از چهار صدای زیر به عنوان صدای سیری (دستیار هوشمند اپل) تعیین گردد:

 

•    صدای نرم یک مرد
•    صدای با اعتماد به نفس یک زن
•    صدا با اعتماد به نفس یک مرد
•    صدای پیش فرض سیری

زمانی که دوشنبه فرا رسید، شما می توانید با مراجعه به آدرس General> Software Update بررسی کنید و ببینید آیا iOS14.5 به دستتان رسیده است یا خیر.

برخی از امکانات iOS 15 و iPadOS 15 فاش شدند

اپل می خواهد در تاریخ 7 ژوئن رویداد WWDC خود را برگزار کند. در واقع انتظار می رود در این مراسم از iOS 15 و iPadOS 15 رونمایی به عمل آید. معمولاً هم تغییرات این سیستم عامل ها در اوایل تابستان مشخص می شوند تا توسعه دهندگان بتوانند محصولاتشان را با آنها هماهنگ کنند و سپس ورژن نهایی همزمان با معرفی آیفون های تازه به دست کاربران برسند.

همزمان با iOS 15، اپل ویژگی ارائه خواهد کرد که به وسیله آن می توان نحوه نمایش اعلانات را مشخص و از پنجره قفل صفحه نمایش، وضعیت مرکز کنترل را به روز کرد. همچنین، از سیری نیز می توان برای تغییر وضعیت مرکز کنترل بهره برد. از جمله وضعیت هایی که در این بخش امکان انتخاب کردن یکی از آنها وجود دارد عبارتند از: در حال رانندگی، در حال کار، در حال خوابیدن و . . .

با انتخاب هر کدام از وضعیت ها، می توانید نحوه پخش اعلانات را مشخص کنید. به علاوه، گزینه ای وجود خواهد داشت تا به طور اتوماتیک و با توجه به وضعیت برگزیده شده، به پیام ها پاسخ داده شود. اگر این اتفاق بیفتد، قابلیت پاسخ دادن خودکار به پیام ها که فعلاً فقط هنگام رانندگی فعال است، به روز خواهد شد.

به علاوه، iMessage هم در آینده آپدیت خواهد شد تا ظاهرش شبیه شبکه اجتماعی گردد و راحت تر با واتس اپ به رقابت بپردازد. در این میان، جزئیات زیادی از تغییرات احتمالی این برنامه منتشر نشده است به همین دلیل امکان دارد این قابلیت ها اصلاً عرضه نگردند.

در iPadOS 15 هم از ویجت های هوم اسکرین که پارسال پشتیبانی از آنها به iOS 14 آمد، پشتیبانی خواهد شد. درست مانند آیفون ها، در آیپدها هم می توان ویجت ها را در هر قسمتی از هوم اسکرین قرار داد و یا صفحه را کلاً از یک برنامک پوشاند.

در پایان اشاره کنیم که هم iOS 15 و هم iPadOS 15 امکانات حفاظت از حریم شخصی جدیدی مانند نمایش اپلیکیشن های جمع آوری کننده اطلاعات خواهند داشت.

 

 
منابع: phonearena.com و gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48900 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/02/04 تعداد مشاهده: 1716
سافت گذر